Tworzenie stron Niemcy

Własna strona internetowa to podstawa jakichkolwiek działań reklamowo – promocyjnych w sieci. Decydując się na sprzedaż swojej oferty na terytorium Niemiec, warto zadbać o stronę dedykowaną odbiorcom w tym kraju. Poniżej umieściliśmy kilka istotnych informacji, które przydadzą się osobom planującym założyć swoją witrynę w Niemczech. Jeśli jednak nie mają Państwo możliwości lub czasu na samodzielne tworzenie strony na Niemcy, polecamy nasze usługi – kompleksowe tworzenie, optymalizację i pozycjonowanie stron Niemcy.

 

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Adres Twojej strony www (wymagane)

    Frazy do pozycjonowania (tutaj możesz też wpisać treść wiadomości)

    captcha

    Tutaj wpisz kod z powyższego obrazka:

    Strona w Niemczech – o czym należy pamiętać?

    O kilka spraw warto zadbać, aby tworzenie niemieckiej strony internetowej przyniosło dobry efekt. Przede wszystkim należy zakupić niemiecką domenę narodową – domena z rozszerzeniem .de. Następnie warto wybrać szybki i sprawny serwer, najlepiej z adresem IP wskazującym lokalizację strony w Niemczech. Podczas tworzenia strony na Niemcy trzeba zadbać o interesujące treści w języku niemieckim i co ważne – teksty nie mogą zawierać błędów, więc powinny być tworzone przez osoby, które mają język niemiecki opanowany w bardzo wysokim stopniu. Należy również pamiętać o aspektach prawnych – strony internetowe w Niemczech powinny mieć umieszczoną wyraźną informację o plikach cookies (tzw. ciasteczka), a ponadto muszą zawierać Impressum, czyli sekcję w której znajdują się wszelkie niezbędne informacje o właścicielu i administratorze strony, a także dane kontaktowe.

    Tworzenie stron w Niemczech – krok po kroku

    Tworząc stronę dedykowaną na rynek Niemiec musimy nasze działania dobrze zaplanować, aby cały proces przebiegł w miarę sprawnie. Powinniśmy zatem zadbać o:

    1. Zakup domeny narodowej .de
    2. Wybór serwera / firmy hostingowej
    3. Wybór i poprawną implementację silnika programistycznego strony – zależnie od potrzeb może to być ogólnodostępny CMS – np. WordPress, Joomla lub Prestashop, albo własny CMS – dedykowany naszej stronie.
    4. Wybór, zakup i indywidualizacja szaty graficznej
    5. Uzupełnienie naszej niemieckiej witryny odpowiednio przygotowanymi treściami i wymaganymi informacjami
    6. Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki Google.de
    7. Dodatkowe działania – np. integracja naszej niemieckiej strony www z profilami w mediach społecznościowych oraz połączenie z witryny z Google Search Console, Google Analytics
    8. Wybór opiekuna – administratora naszej strony. Osoba ta będzie odpowiedzialna za dostępność witryny w sieci oraz jej poprawne działanie.

    Stworzeniem niemieckiej strony internetowej można oczywiście zająć się samemu jeśli tylko posiadamy odpowiednią wiedzę i umiejętności oraz sporą ilość wolnego czasu. Natomiast dla osób, które chcą się skupić w głównej mierze na prowadzeniu i rozwijaniu własnej firmy mamy bardzo atrakcyjną ofertę na tworzenie stron na Niemcy, ich obsługę oraz pozycjonowanie w Google.de. Zapraszamy do kontaktu, chętnie przedstawimy naszą ofertę!